Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

duminică, 19 decembrie 2010

Dy@nn@ si Maya traduc ficul "I need you".Pentru ca nu are rezumat am sa va dau prefata pentru a va forma o parere despre el .

Prefata:Lasa-ma sa-ti explic cum au trecut 150 de ani de cand el m-a parasit pe mine in padure,persoana cea mai importanta din viata mea.Am vrut sa-I spun ceva lui,dar nu am avut sansa.Vroiam sa-i spun ca va fi tata.Credeam ca daca ii spun asta,el va sta,dar inainte sa-i spun,el a plecat.El nu a stiut in ce situatie,doar m-a parasit.Sarcina mea nu a decurs asa cum ar fi trebuit…dezvoltarea copilului a fost mai rapida.Stiam un singur loc unde puteam sa merg si sa cer ajutor.Asa ca mi-am aranjat propia moarte si am plecat spre Italia.Ei au mentionat odata acesti oameni care sunt in familia regala.Volturii m-au ajutat,am stat confortabil si in siguranta in timp ce eu nasteam.Copilul meu s-a nascut,era perfecta si se numeste :Renesmee.Nasterea toate astea nu au fost perfecte.Dupa ce am nascut-o eu muream,dar noroc cu Alec ca m-a salvat la timp.De atunci sunt un vampir.Imi pastrez intrebarea:
-Oare el m-a vrut ?

Daca va place si vreti sa il cititi (si va sfatuiesc pentru ca este foarte tare :X) puteti gasi aici primele 12 capitole .

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog