Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

duminică, 18 octombrie 2009

Noutati...



Salut, eu sunt Andru (click pentru profil) si am intrat si eu in aceasta echipa:) Am si eu doua bloguri pe care public doua fanficuri, care Bia le-a postat mai jos, Ce Inseamna Psihologie si Imposibil. Click si veti ateriza:P pe o pagina care va v-a informa despre ficuri...
De asemenea, avem un fanfic nou, numit Un amor imposible, scris de Mummy's Bad Girl si tradus de Andreea. Aici este un scurt rezumat: Dupa 6 luni, de cand Edward a parasit-o, Bella vede un Volvo la scoala. Acolo se intalneste cu Edward, care se tine de mana cu o alta persoana. Ce va face Bella? Va putea trece peste acest lucru?

Lectura placuta si vechea cerere a scriitorilor... comentati!

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog