Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

duminică, 18 octombrie 2009

4 ficuri noi!


Hei...ultima postare pe ziua de azi si vad ca numai eu am postat today.Azi mai avem 4 ficuri noi.”Ce inseamna psihologia” scris de Andru,”Imposibil” scris de Andru si ”Midnight Dreams” tradus de Gaby si ”This Twilight...I'll be just fine” scris de Bianca(una din nebunele mele).Sunt minunate apropo si ma simt onorata ca autoarele au fost de acord sa le public ficurile.Deci...”Imposibil” by Andru si ”Ce inseamna psihologia” by Andru si ”Midnight Dreams” tradus de Gaby si ”This Twilight...I'll be just fine” by Bianca.

Sper sa va placa ficurile,desi stiu ca multi le stiti.

Publicat de Bia!

2 comentarii:

Anonim spunea...

thanks a lot k mi'ai postat ficul Bya:*
eu sunt Bianca;)
ador blogul tau!GOOD JOB si tineti-o tot asa fetele>:D<
PS:melodia este ugigator de profundaaa:(( :x

Anonim spunea...

thanks**

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog