Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

joi, 19 august 2010

New

Hello!Am tradus un fel de FleshBack din Pretty Little Liars.Plss read&comm.Și haideți mă...ficurile sunt creații dar nu trebuie să fie neapărat cu Twilight.Vorbesc serios.Acum nu citiți mai nimic dacă nu e cu Twilight?Mai cunosc cazuri așa.Și scuze dacă vă spun ceva ce vă deranjează.

Ioana a scris capitolul 6 din ”Destinul Gardianului”.

Crissa a scris capitolul 19 din ”Întotdeauna singură”.

Rosemary și Venerutza scriu ficul ”Good and Evil”.Citez:
 Se spune ca este periculos. Ca este din lumea Ingerilor Mortii. Se spune ca posesorul nu ajunge nici in Rai nici in Iad. Cu cat il folosesti mai mult, cu atat esti mai nelinistit. Ajungi sa mergi printre umbre. Ajungi sa il cunosti pe Shinigamii, zeul mortii. Pare un simplu carnet. Dar de fapt este o arma. O arma indestructibila care are puterea de a se juca cu vietile oamenilor. Din clipa in care l-am gasit, am stiut ca ar putea fi singura mea sansa. Sansa sa creez o lume perfecta. O lume pe care EA sa o poata iubi.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog