Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

miercuri, 18 august 2010

New

Kam von B și Nicolle scriu fan ficul ”Ghosts in my life”.Rezumat: De cand s-a nascut, Ian a fost acompaniat in permanenta de sufletele celor morti dar care nu au trecut mai departe, adica de fantome. Ceilalti nu le vad si tocmai de aceea este considerat un ciudat. Pana acum ele doar au fost langa el ca prezenta, niciodata adresandu-i vreun cuvant, dar ce se intampla cand ele prind glas si incep sa faca rau oamenilor? De ce este Ian, singurul care le poate vedea si ce legatura are el cu tot haosul produs de fantome?


Nicolle scrie fan ficul Le Jeu de l`Amour!Rezumat: Dragostea nu a fost niciodata un cuvant pe buzele mele. De ce?  Simplu,nu am iubit niciun baiat pana la varsta de 18 ani, nu am simtit fluturasii iar inima mea nu a batut cu viteza luminii din cauza unui tip. Nu-mi pasa de iubire, mai ales acum cand viata mea parca o ia la vale. Din cauza serviciului tatalui meu,trebuie sa ne mutam. Unde? Nici mai mult,nici mai putin decat la Paris, la aprox 2000 de km de Bucuresti! Intrebarea mea este : ce o sa fac de acum incolo? Cat de rau o sa se schimbe viata mea acum? Chiar sunt dornica sa aflu raspunsuri!




Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog