Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

vineri, 15 octombrie 2010

Weekend news

Erin a pus capitolul 17 din "Children of the Damned"

Krisz a pus capitolul 9 din "Taming Games"

Adina a pus primele 7 capitole din "Foc si gheata"

Irina a pus capitolul 18 din "Dragoste sub acoperire"

Dora a scris capitolul 6 din "Jasper`s Decode -Armura"

Erin a pus capitolul 7 din "Equinox"

Krisz a pus capitolul 8 din "Taming Games"

Erin a pus capitolul 16 din "Children of the Damned"


P.S:Imi pare rau pentru scriitoare ca nu am postat datile trecute continuarile trimise de ele,doar ca mi-au intrat la SPAM si nu le-am vazut,iar eu nu verific SPAM-ul pentru ca deobicei primesc mailuri de la americani,spanioli,italieni etc.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog