Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

vineri, 10 septembrie 2010

Next

Angel of Hope a tradus capitolul 4 din "El Matrimonio Cullen"

Eu am scris capitolul 3 din ”Dancing with the ghosts” și capitolul 6 din ”Iubindu-ne în eternitate”.

Tot Angel of Hope și Ioana au început un fic nou numit ”Instituto Sol de Media Noche”.Rezumat:  Instituto Sol de Media Noche, Rezumat: Zei, vrăjitoare, vampiri şi oameni. Împreună implicaţi în lupte, dragoste, şi mai ales magie. Bine aţi venit la Institutul Sol de Media Noche. Vom descoperii secrete şi identităţi, dar fii atent nimeni nu este ceea ce pare. 


P.S.:Fetelor!!Începe școala!Ce ne facem?Sincer,eu vreau să mă pun cu burta pe carte,învăț eu bine,dar vreau să fiu cea mai bună:))Deci,pe blog voi mai posta,dar nu așa des.V-aș ruga să-mi trimiteți continuările la adresa de mail : whitee.dreeam@yahoo.com și voi posta la sfârșit de săptămână.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog