Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

luni, 31 mai 2010

Muuulte continuari

Irina a postat capitolul 7 din "Intr-un amurg de toamna".

Oana a tradus capitolul 5 si 6 din "Mi sol entre millones de estrelas"

Anduta1993 a publicat capitolul 4 partea 1 din "Visul".

Alecsa a postat capitolul 23 din "A new Love:"

Marina a postat capitolul 7 din "Doua iubiri"

Irina a scris si capitolele 9 si 10 din "Ultimele pagini"

Andragel a scris capitolul 30 din "Impenetrable to pain"

Alecsa a postat si capitolul 24 din "A new love".

Teodora a scris capitolele 16 si 17 din ''Traind intr-un glob de sticla"


P.S.1.:Le-am postat in functie de cum am primit mailurile deci daca ma repet scuzati-ma.

P.S.2.:Imi pare rau ca nu am postat pe blog din data de 12 mai.Chiar imi pare rau,dar nu am internet acasa si nu prea am cum sa public:DAcum sunt la matusa mea si mnah:D:D:))

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog