Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

marți, 20 aprilie 2010

Black And White

Eu si Niko adica Rose Cullen si Vampiryk ne-am decis sa na combinam mintile "geniale" intr-un fic. fic ,care speram din tot sufletul sa va placa deoarece ne straduim sa scriem cat mai bine.


Fic-ul il gasiti AICI!!!!

pentru inceput va spun doar ca fic-ul are 2 perspective. Persectiva Andreei a.k.a. Deea si este scrisa de Niko si perspectiva lui Alexandru alias Alex scrisa de mine. dar va las sa cititi prefata :)



Deea Pov.

Dragostea….cine a zis ca dragostea nu exista? Ei asta am zis eu….bine si inca mai zic!Buna ma numesc Andreea Petrescu si sunt in Clasa a XI-a din liceul Miguel De Cervantes din Bucuresti bine inteles.Sunt o fata simpla catalogata drept o tocilara…am foarte putini prieteni,mai précis doua prietene cele mai bune Alexa si Ioana sau Oana cum I se mai place sa I se spuna.Amandoua sunt populare si foarte frumoase.Tot din cauza lor pot sa zic ca l-am cunoscut pe el….un tip de 20 de ani a terminat liceul Gheorghe Lazar.E un…un….nici nu stiu cum sa ii zic! E un tip insensibil care se joaca cu fetele apoi le frange inimile in doua! Genul asta de baieti sunt cu carul!Si nu pot sa spun ca nu e dragut…ba chiar este foarte frumos…superb pot sa zic….si cea mai mare problema este ca sunt indragostita de el pana peste cap….iar,iar el nici macar nu stie ca exist.il cheama Alex un nume superb….dar sufletul lui e negru!Urasc cand ma jigneste si se poarta cu mine ca si ultimul om de pe pamant!cred ca si daca as fii ultimul om de pe pamant nu s-ar purta asa cu el.Ma doare enorm cand se poarta asa.Si nu imi vine sa cred ca plang. Nu imi vine sa cred ca o iau pe urmele Soniei.Da Sonia a fost sora mea….de ce a fost?pentru ca ea acum nu mai e printre noi…e printre ingeri si e bine pentru ea acolo….tot din cauza unui baiat ca Alex ea…ea…s-a sinucis…de atunci am promis ca nu voi fi ca ea….si ce s-a intamplat?exact invers m-am indragostit si eu exact de un baiat de aceeasi natura ca si specimenul ala de i-a frant inima sorei mele!


Alex POV :

Alexandru Eremia…aproape 20 de ani. Viata m-a invatat sa fiu dur,sa nu ma plec in fata nimanui..dar tot ea mi-a si demonstrat ca e o curva, ca se joaca cu sentimentele oamenilor asa cum a facut-o si cu ale mele. Acum,sincer sa fiu..tot ce ma intereseaza e sa imi traiesc tineretea,desi inca tanjesc dupa momentele cand eram copil…la 20 de ani…ei bine timpul meu – care e liber de cand am terminat liceul Gheorghe Lazar din Bucuresti – se rezuma la : Cluburi , discoteci , bere de-mi pun in cap , fete (pe la spatele Mirelei …iubita mea de 3 ani cu care nu prea ma mai inteleg bine si stau mai mult din obisnuinta desi fetele-mi dau tarcoale ca furnicile la musuroi) , tigari – cu bani de la mama- , si gasca mea… Robert e prietenul meu cel mai bun..cu el impartasesc totul…ii spun pana si cand ma culc cu o fata si ce mi-a placut si ce nu la ea…e ca si fratele meu. Aici in cartier sunt Alex care nu prea sta pe acasa. Ce sa fac acolo? Sa o vad pe mama cand si-o trage cu Ovidiu ,idiotul care l-a adus in locul lu’ tata…modelul meu…care acum sta printre ingeri si imi tine predici? Da! Asa este. Tata a murit,s-a sinucis din cauza ca mama l-a parasit cand eu aveam numai 11 ani. Nici pe la Mirela nu stau..ta-so nu ma suporta,zice ca i-am dezvirginat fata si cand am fost prima data cu ea era experta. Aici in cartier sunt multe fete frumoasa,in tot Bucurestiul sunt gagici super tari…cu toate ma duc doar o noapte..nu-mi permit sa ma angajez intr-o relatie care oricum s-ar termina prost.

Un comentariu:

Anonim spunea...

interesant

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog