Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

vineri, 19 februarie 2010

Continuari

Monik  a publicat si capitolul 12 din "Inimi frante" pe care il gasiti aici.


Andragel a scris capitolul  26 din "Impenetrable to pain" aici....


TwilightSaga a scris capitolul 2 din "Symphony of life" aici..... Citez: Isabella Swan, o fată cu un trecut dureros, încearcă să scape de iubitul ei beţiv, Jacob Black. Şi oricât încearcă ea să plece, să-l părăsească, nu poate. Dar atunci când totul este mai rău pentru ea, găseşte o luminiţă de scăpare. Găseşte un “el”. Găseşte o persoană care o va ajuta necondiţionat, care o v-a sprijini constant. Dar cum rămâne cu iubitul ei? Ce se va întâmpla cu acel “el”?


P.S.:Acum ca am revenit vreau sa-mi cer scuze in legatura cu lipsa mea de pe blog.Sper sa vreti sa va postam in continuare ficurile traduse si scrise de voi si sper ca,cei care imi cititi ficurile,sa nu ma urati ca nu am pus continuari si sa le cititi in continuare...Dar am pierdut 20 de capitole traduse din El sueno de Crepusculo...va dati seama?Imi cer scuze din nou....BB

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog