Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

vineri, 30 octombrie 2009

Noapte fara Luna si This Twilight...I`ll Be Just Fine

    Buna fetelor!! Sunt Antonia si in sfarsit postez si eu!! :))  Am terminat capitolul 19 din "Noapte fara luna". Capitolul este foarte intens, sper sa va placa si va rog sa ascultati melodia postata atunci cand cititi capitolul! Mi se pare ca se potriveste foarte bine cu ceea ce se intampla in acest capitol si cu trairile pe care le incearca Edward!  Se numeste "Sfarsitul" si il gasiti aici
Un mic anunt: de urmatorul capitol ma voi ocupa de saptamana viitoare.  Maine plec la Constanta si chiar imi prinde bine iesirea asta!! Am nevoie de un pic de relax!! Pana cand revin va las in compania lui Edward! Sper sa va placa capitolul si va rog...comentati! :)
Bibby Elle(Bianca) a publicat capitolul 18 partea 2 din This Twilight...I`ll Be Just Fine...Capitolul il gasitit aici


Publicat de Antonia

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog