Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

vineri, 25 septembrie 2009


Informatiile au curs precum un rau,iar acum e timpul pentru interviul cu Daria....



1.Cum ti-a venit ideea fan ficului?
Dupa ce am citit Eclipse,m-am indragostit de povestea lui Rosalie asa ca am decis sa ii fac si o poveste "before Bella".


2.Ai putea sa ne descrii putin din el?
Este vorba despre viata umana a lui Rose...Emmett si,povestea ei.


3Asculti muzica cand scrii?DAca da atunci spune-ne ce preferi.
Pai ascult Miley Cyrus,Kelly Clarkson,ieri am ascultat Tylor Swift"Love Story"


4.Ai dori sa ne spui si nou ce se va intampla?Asa pe scurt.
Pai va urma si partea cu Bella...atat va spun.


5.Ai putea sa ni te descrii putin?Esentialul.
Am 14 ani,sunt blonda,1,64...ce vreti sa va mai spun? Iubesc Twilight.





Iti multumesc pentru timpul acordat!

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog