Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

vineri, 22 iulie 2011

NExt

Dupa o lunga vreme fara posibilitatea de a accesa blogul,am revenit cu noi continuari si bineinteles noutati.

Juliette scrie povestea "Lonicera".Citez: ” Uneori, gândurile mi se precipită încercând să iasă la suprafaţă….încerc să le comprim. Deseori îmi privesc gândurile cu uimire şi mă întreb: sunt oare ale mele? Într-un haos de idei şi voci suprapuse ai încercat vreodată să le asculţi pe fiecare în parte fără să îţi agiţi sufocată mâinile încercând să apuci aerul?” ~ Lonicera

Gasiti povestea AICI.

Maria a postat capitolul 4 din "Suflete zbuciumate".

Erin a postat capitolul 26 din "Children of the Damned"

Tot Erin a postat capitolul 11 din "Equinox"

P.S. : Va rog sa-mi mai trimiteti continuari,altfel voi fi nevoita sa renunt la acest blog.De acum dinainte postarile cu continuari si noutati se vor face vinerea.

Un comentariu:

DeDe(I'm new here!!) spunea...

heii..numele meu este andreea...so..
vreau sa-ti spun ca iti ador blogul...si faci o treaba minunataa(bineinteles si deea si andru;) )si eu personal cred k faci o mare..nu mare...gigantica greseala dak renunti la el :(...si succes in continuaree :*:*:*

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog