Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

sâmbătă, 12 februarie 2011

Nou

M-am intors si eu..dupa o pauza fara continuari:)).Nu am mai postat pentru ca nu am primit nici o continuare.

Eu si Oana[Ursuletz] am inceput sa traduce "Emancipation Proclamation".Stiu,stiu ca ii tradus si de Anca,dar nu a mai postat de ceva vreme si ne-am gandit sa traducem si noi.Sper sa nu fie vreo problema.Sau sa existe neintelegeri sau ceva de genul.Sper sa cititi cu placere pentru ca este tot acelasi fic doar ca e tradus de altcineva.
Linkul de la Prolog.
Nu uitati sa lasati comentarii

Un comentariu:

Anonim spunea...

sa inteleg ca veti traduce Emancipation Proclamation? Din suflet va felicit! este un fanfic atat de frumos! De-ar avea cineva initiativa si cu MOTU ar fi minunat.Pacat de aceste superbe ficuri abandonate!
Inca odata va felicit si va urez spor la treaba si sper sa va tineti de treaba... atat cat va permite timpul!

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog