Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

luni, 16 august 2010

Pretty Little Liars

Hello!!!
Am început să traduc o nouă carte,de această dată.Cartea se numește Pretty Little Liars.
Probabil mulți ați auzit de serial,dar știți cum se spun ”Cartea e mai bună decât filmul”,așa că am decis s-o traduc.Cartea are 8 volume,le voi traduce pe toate,și este scrisă de Sara Shepard,nu se găsește în română.

Prefața primului volum .

Un comentariu:

sanzi spunea...

foarte foarte tare! am vazut primul sezon si mi sa parut foarte bine facut si povestea foarte buna si ma lasat cu sufletul la gura asa ca miam pus in minte sa citesc cartile. mam bagat pe situl oficial si am gasit posibilitatea sample it si am vrut sa tiparesc dar nu se poate. asa ca deabia astept traducerea:)
apropo. cand va fi gata?

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog