Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

vineri, 30 iulie 2010

Next si new

Teodora a pus capitolul 17 din "Lost".

Anda a scris capitolul 15 din "La rascruce de sentimente"

Niko si Diana au scris capitolul 22 din "Caderea ingerilor"

Erin a scris capitolele 3 si 4 din "Equinox"

Dora scrie fan ficul "Jasper`s Decode-Armura".Citez:
“Apropie-te copila!” Mi-e teama de lumina care la inceput a parut blanda si mangaietoare caci a devenit puternica si adanca rasarind trist in acel haos.Ultima farama a mintii mele se risipi cu repeziciune.Nu puteam vorbi insa,pentru a tine teama deoparte pana in ultima clipa am incercat sa il privesc fara sa ma copleseasca lacrimile. “Jasper…” L-am simtit miscandu-se langa mine,era atat de aproape.Mi-am intins palma prinzand o farama de speranta.I-am atins mana.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog