Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

luni, 19 iulie 2010

Continuari si un nou fanfic

Niko a scris capitolul 31 din "Un suflet chinuit" si capitolul 13 din "Triunghiul dragostei"

Irina a scris epilogul din "Ultimele pagini"

Marina a scris capitolul 12 din "Doua iubiri"

Erin scris ficul "Children Of The Damned".Citez:
N-am putea inceta sa ne distrugem vietile in mod mizerabil,pentru totdeauna?
E doar un joc al dragostei si al geloziei.Regulile sunt simple: o promisiune,suflete distruse.Insa si prietenia adevarata este pusa la incercare.
M-am indragostit de cine nu trebuie.Am ucis amintirile lui fara sa-mi pese.Prietenii mei au devenit dusmani.In urma mea am lasat dezamagire,tacere si pete de sange.
Sunt oare prea pierduta pentru a fi salvata?Prea ratacita in drumul meu…?

Prologul


Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog