Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

duminică, 27 iunie 2010

Friends and visions of Underworld si Kidnapped, Midnight Dreams si Love In The Force

MdtSs a inceput un nou fic: Friends and visions of Underworld

Rezumat:
De cand ei s-au dus numai e la fel.Parca ar fi un semn,ca atunci cand erau era totul bine,minunat iar acum totul e rau,dezastruos.De cand cu aceea viziune ingrozitoare despre accindent,apoi accidentul propriu-zis pe care l-am “visat” mi s-au intamplat numai lucruri ciudate.Ciudate in ce sens poate va intrebati?Ei bine dupa ce le-am vazut accidentul ca pe o viziune iar viziunea s-a indeplinit intr-un minut,totul a fost bine un timp…pana cand am inceput scoala.Atunci din nou mi-au aparut ei.Poate va intrebati cine sunt ei sau ele?Ele sunt viziunile mele despre ceva rau ce se va intampla.Ei sunt vizitatori mei din Lumea de Dincolo,cunoscuti de voi ca si spirite,fantome.Poate ca ele incearca sa ma avertizeze sa opresc ceea ce imi arata.Poate ca ei sunt viitoarele victime sau chiar alte victime care ma roaga sa ii ajut.Deocamdata..doar le vad..si atat.Imi spun cateva cuvinte si..atat.Vad cateva imagini si..atat.Buna,sunt Ashley Monk si de acum inainte am incetat sa mai fiu o fata normala.

Si acum despre Kidnapped...La inceput a tradus Gabryella, apoi eu(Gaby) impreuna cu Eva, apoi eu singura, si acum traduc eu impreuna cu Bambi(Anca) si Diana.
Pana in prezent sunt 6 capitole si prima parte din capitolul 7.
Rezumat:
Bella si Edward au crescut urandu-se unul pe celalalt, de mult la frustare parintilor lor. Dar cand sunt aruncati impreuna intr-un eveniment traumatic, pot ei sa puna deoparte diferentele lor sa supravietuiasca si probabil sa se indragosteasca?

Midnight Dreams este tot tradus de mine(Gaby)
Descriere:
Intalniti-o pe Aiyana Black, jumatate umana, jumatate schimbatoare forma/vampir, fiica lui Jacob cu Renesmee. Viata de familie, aventurandu-se in viata umana,merge la scoala, intalneste noi oameni si incearca sa fie normala. Toti Cullenii, Jacob, Seth, Leah si noi caractere.

Love In The Force, tradus tot de mine(Gaby), decat ca acesta este terminat.
Rezumat:
Edward este ofiter de politie si intr-o noapte este chemat sa controleze un concert la care se duce si Bella. Ii va aduce revolta dinaintea spectacolului impreuna?
Cele 68 de capitole le gasiti aici

Love Only Grows With Time si Wanted sunt one-shoturi traduse tot de mine...
LOGWT:Vedeti cum ii face relatia dintre Bella si Edward sa se indragosteasca unul de celalalt
Wanted:
Edward este pe lista „Cei mai doriti din Forks High” in baia fetelor. Oricine are 16 ani si este fata il vrea pe el. Dar, cand Bella Swan se muta in Forks, ea incepe sa-si bata joc de comportamentul lui Edward de jucator. Vazand o provocare, Edward Cullen este determinat sa o cucereasca pe Bella Swan, si sa le arate prietenilor ca poate avea orice fata vrea.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog