Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

sâmbătă, 12 decembrie 2009

New chapters and new fic

Andreea a scris capitolul 2 din ”Pain” pe care il gasiti AICI!

Bia a tradus capitolele 4 si 5 din ”Comienza la guerra” pe care le gasiti aici si aici.

Andragel a scris capitolele 6,7,8 din ”Impenetrable to pain” pe care le gasiti aici,aici si aici

Nessie a tradus capitolele 3 si 4 din ”Breaking Dawn 2” pe care le gasiti aici si aici....e nou acest fic pe blogul nostru dar am hotarat sa-l public asa!

Maria a scris capitolul 3 din ”Eye stars” pe care il gasiti pe blog!

Pai....cam asta e tot si imi pare rau ca nu am mai postat nimic dar am avut ceva probleme cu netul...dar acum am tradus 2 capitole din ”El sueno de Crepusculo” si am scris un capitol din ”Dezamagirea Revenirii” le postez mai tarziu...dupa ce le public si pe wordpress.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog