Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

miercuri, 23 decembrie 2009

Fan-fic si [Pareri]

Bia a terminat capitolele 15 si 16 din ''Comienza la Guerra'' Aici

Maria a terminat capitolul 7 din ''Eye Stars'' Aici

Luyzutza a terminat capitolul 20 din ''The dream who's coming to reality and more'' Aici

Adina a terminat si partea a2a din ''Lumi paralele'' Aici

Ella[1] a terminat capitolul 12 din ''Possibility''Aici

Dydy[xoxo] a terminat capitolul 13 din ''Impenetrable to Pain'' Aici


Hey:d....dupa cum ati vazut [votat]...la sondajul pus de Bya.....o parere...despre cum imi fac treaba aici pe blog. As vrea sa lasati un comentariu cu ce nu va convine la mine! [Postarile mele].....le puteti lasa ca si anonim vreau sa ajut la imbunatatirea blogului nu vreau sa incurc! Si eu zic ca m-am straduit cat am putut sa ajut blogul [desi mi-a fost putin cam greu].....asa ca orice nu va convine in ceea ce fac lasati un comentariu si o sa incerc sa va fac pe plac!!

mmada!

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog