Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

joi, 17 decembrie 2009

Continuari...muuulte

deci incepem cu:
Lisa a scris capitolul 6 din Suflete Pereche...AICI
Laurry a terminat capitolul 2 din Different...AICI
Nessie a tradus capitolele 13 si 14 din Breaking Dawn 2....AICI
Nick a tradus capitolul 11 din Silent Tears....AICI
Bia a tradus capitolul 10 din Comienza la Guerra...AICI
Iar eu am tradus capitolul 3 din Amor a Segunda Vista...AICI
Tot eu am terminat si capitolul 22 din Steaua care lumineaza intraga noapte...AICI
Niko a terminat si ea capitolul 5 partea a doua din Crystal Heart...AICI
Cathy a scris capitolul 21 din Almost Lover...AICI
Stefy a terminat capitolul 25 din Doi Poli Opusi ...AICI

Enjoy and Comment....si imi cer scuze fata de coechipierele mele daca au postat si ele unele dintre aceste continuari doar ca eu am avut ceva probleme cu netul si nu am mai putut intra pe blog sa citesc :D

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog