Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

miercuri, 11 noiembrie 2009

New Chapters and New Fics


Hei...Nu am mai publicat de mult stiu..:P,dar am venit cu arme..m-am pregatit de lupta:))

Antonia a publicat capitolul 21 din "Noapte fara Luna" pe care il gasiti AICI.Probabil ca in seara asta va publica si capitolul 22.Sa-i uram succes!:*

Lara a publicat capitolele 17,18,19 din "Un viitor pe care sa-l doresti".Lara e rapida,scrie repede!Succes inc continuare Lara.
Capitolul 17
Capitolul 18
Capitolul 19

Bun si acum urmeaza ficurile noi.



"Reality Bites" , "Nora" , "Cronicile Vrajitoarelor" , "Si vremea e ca sa iubesti".Aceste ficuri sunt scrie de Andreea."Reality Bites" si "Nora" sunt deja in "functiune"."Cronicile vrajitoarelor" va incepe din decembrie,iar "Si vremea e ca sa iubesti" din 23 noiembrie.Andreea spera sa va placa cele 2 ficuri noi ale ei,defapt toate...Andreea mi-a trimis mai devreme email daca as vrea sa-i public ficurile,dar eu ca o proasta ce is nu m-am uitat.Inca o data scuze Andreea!

Georgia de pe Twilight2You a publicat capitolul 7 din ficul scris de ea "Fructul interzis"...capitolul e cool si il gasiti AICI

Stefy a publicat capitolele 13 si 14 din "Doi poli opusi".Capitolele sunt minunate,deci eu le ador...Felicitari Stefy pentru scris si succes in continuare.Eu una vreau capitolul 15 mai mult.
Capitolele noi le gasiti aici si aici


Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog