Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

vineri, 4 februarie 2011

Erin a postat capitolul 22 din "Children of the Damned"

Irina scrie ficul"Until the sun comes up".Rezumat.

Becky a pus capitolul 4 din "What if"

Oana scrie ficul "A vision stained with red".Rezumat : Inca de cand m-am nascut, am vazut numere si am avut viziuni. Ele imi spuneau cand si cum va muri o persoana. Era normal sa vad lucrurile acestea deasupra capetelor oamenilor. Pana cand i-am intalnit pe EI. EI nu aveau numere. Pentru ei… nu puteam sa vad nimic.

P.S.:Deea a pus o continuare al acestei povesti,dar ea defapt nu era postata pe blog,asa cum postam cele noi,adica cu rezumat.Asa ca l-am pus acum si am sa-l trec si la pagina de Fan Ficuri.[Prefer sa spun Povesti]

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog