Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

marți, 25 ianuarie 2011

News;x

Cori scrie un fic numit "Marginea Lumii".Citez : Marginea Lumii este o poveste care se vrea interesantă. Istorisește acțiunile unor personaje întortocheate și enigmatice, personaje care țin atât de domeniul supranaturalului, atât de natura umană. Personajul principal este Mone Rasmus, fiica unei familii înstărite din nordul Suediei, crescută în spiritul curajului și al devotamentului, cu o „nefrică” admirabilă pentru o femeie aflându-se în ea. Ea este iubită de părinții ei și de toată lumea ce o înconjoară inclusiv de Robert Lenon cu care destinul a izbăvit planuri mari. Aventura lor de dragoste este brusc întreruptă de Mone și alte motive neelucidate.
Timpul le vindecă pe toate” și Mone trece peste tot ce s-a întâmplat, fiind decisă să-și părăsească tărâmul copilăriei – a cărui amintire o va pomeni cât de des poate – și să-și petreacă restul timpului cu Angus Lenon. Acesta nu numai că i-ar putea oferi toate cele necesare vieții în noua și sălbatica societate a Angliei, dar o va putea sprijini și moral, încrederea ei în sine crescând continuu și dorința de afirmare luptându-se în ea. Așa va reuși să publice două volume bine vândute, care sprijină întrutotul mișcările de modernizare din anii 1900.

Angel of Hope a tradus capitolul 18 din "El matrimonio Cullen" si epilogul de la "Obligada a amar"



Becky scrie "Bad and Worse".Citez:
-Nu poti sa imi faci asta ! NU ai nici un drept asupra mea ! am tipat eu cat ma tineau plamani aruncand cu vaza in el dar a nimerit fereastra care s-a spart in mii de bucatele .
- Alesia , am hotarat deja. Drepturi mai am asupra ta cel putin un an asa ca du-te si fa-ti bagajele.Daniel Combry Academy te asteapta maine la ora doua.
Am stat putin si i-am analizat fata.In ciuda faptului ca nu l-am vazut doi ani nu si-a schimbat mutra de ipocrit si imbecil.Si calmul lui de idiot ma scoate din sarite mai rau ca niciodata.
- Cormy , eu o sa merg la academia aia atunci cand va veni mama si imi va spune acest lucru.Pana atunci du-te in puii mei ca sa nu folosesc un cuvant mai obscen , si am navalit pe usa trantind-o cu toata puterea de care dau dovada.
Am mai auzit un vag ,,mai vedem noi,, dupa care am fugit spre garaj.Eu o sa merg la academia aia cand or sa zboare porcii in stoluri.

Monkeyriri a publicat capitolul 6 din "Greseli fatale" si capitolul 4 din "Falso compromiso" 

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog