Fură widget-ul Zamolxis Xl8!

Protection

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

duminică, 19 decembrie 2010

Monkeyriri`s fics

Monkeyriri scrie doua fan ficuri : "Greseli fatale"  si "Falso compromiso".
"Greseli fatale" :
Cine sunt eu ?
Am ajuns vicitma intr-un joc pe care am vrut sa il castig , dragostea a fost cel  mai rau lucru care mi se putea intampla intrun loc atat de insignifiant ca si Forks-ul .
Toata ura mea era atintita spre criminali , acum sunt unul dintre ei . Am reusit sa trec linia care ma bloca sa urasc .
Cineva a supus ca de la ura la iubire este un singur pas .Dar de cate ori ai voie sa il faci ?
Numele meu este Ella Marie Vetra si sunt aici sa ucid .

"Falso compromiso":
Anuntul despre casatoria dintre Edward Cullen si Isabella Swan era discutat de toata lumea .Se pare ca primul nascut dintr-o familie importanta in Carolina de Sud este logodit cu o fata de rand .
Are ceva de a face acest angajament cu iesirea furisata a domnului Edward Cullen de la domnisoara Swan ?Ce viitor va avea acesta relatie ?

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Faceti Cautari Pe Blog